2023年8月25日金曜日

The White Lotus Movie

This is "The White Lotus Movie" produced by the primordial Buddhism, HBS in Sri Lanka.

It was produced for the official announcement ceremony of 'the temple of Great White Lotus', the first HBS temple in Sri Lanka.

We would like to introduce multilingual telops in the near future.

But, just by watching the video, I think you can understand what they are trying to convey.

Namu Myo Ho Ren Ge Kyo,,,,,
Arigatou gozaimasu.

本門佛立宗スリランカ教区・妙深寺コロンボ別院は、寺号公称して清涼山大白蓮寺となりました。

寺号公称法要にあたり、大白蓮寺は素晴らしいショートムービーを制作しました。

今後、多言語のテロップを載せてご紹介したいと思っております。

しかし、映像を観ているだけで、伝えようとしていることはご理解いただけると思います。

よろしくお願いいたします。
南無妙法蓮華経
ありがとうございます。

0 件のコメント:

見てみぬふりをしない自分へ@横浜ラグーン

5月8日(水)、今週もFMヨコハマ「横浜ラグーン」が無事に放送されました。本当に、ありがとうございます。 今週はリスナーの方々からのお便りにお答えする回でした。楽しいお便りもありましたが、心に残ったのは大きな駅の改札で、いじめられていた子どもさんの話です。 大勢に囲まれて、からか...