2014年6月5日木曜日

I Was Here




表現者は、すばらしい。

ほんとうに。

浮いた言葉には、なにも感じないが。

このビデオを観ると、鳥肌が立つ。

ビヨンセが、世界人道デー〝World Humanitarian Day〟で歌った曲。

国連総会で歌った曲。

みんな、ニュースを見て、自分に何が出来るだろうと思ってる。

いま、確かに生きていることを、確かめよう、そして、伝えよう。

私は、確かに、ここにいた。

私は何かを変えた.

それを世界が見届ける.

少しはマシな世界にした。

私が存在したことで。

すてきな、歌詞です-。

そして、ビヨンセ、美しい。


- I Was Here -

I wanna leave my footprints on sands of time
Know there was somethin' that, somethin' that I left behind
When I leave this world, I'll leave no regrets
Leave somethin' to remember so they won't forget

I was here, I lived, I loved
I was here, I did, I've done
Everything that I've wanted
And it was more than I thought it would be
I will leave my mark so everyone will know I was here

I wanna say I lived each day until I die
And know that I meant somethin' in somebody's life
The hearts I have touched will be the proof that I leave
That I made a difference and this world will see

I was here, I lived, I loved
I was here, I did, I've done
Everything that I've wanted
And it was more than I thought it would be
I will leave my mark so everyone will know
I was here, I lived, I loved
I was here, I did, I've done
Everything that I've wanted
And it was more than I thought it would be
I will leave my mark so everyone will know I was here

I just them to know, that I gave my all, did my best
Brought someone to hapiness
Left this world a little better just because I was here

I was here, I lived, I loved
I was here, I did, I've done
Everything that I've wanted
And it was more than I thought it would be
I wanna leave my mark so everyone will know
I was here, I lived, (I lived), I loved
I was here, I did, (I did), I've done
I was here, I lived, (I lived), I loved (I loved)
I was here, I did, I've done, I washere


- アイ・ワズ・ヒア -

時の砂に足跡を残したい
私が存在した証しに
この世を去る前には 悔いではなく
忘れられない何かを残したい

私はここで 生きて 愛した
私はここで 成し遂げた
望んだ全てを
それは想像を超えたこと

証しを残す
誰もがわかるように
私がここに存在したことを

伝えたい 1日1日を生きたと 死が訪れるまで
誰かの人生に意味ある何かを残したと
触れ合った心がその証し
私は何かを変えた 世界が見届ける

私はここで 生きて 愛した
私はここで 成し遂げた
望んだ全てを
それは想像を超えたこと

証しを残す
誰もがわかるように
私がここに存在したこと

私はここで 生きて 愛した
私はここで 成し遂げた
望んだ全てを
それは想像を超えたこと

証しを残す
誰もがわかるように
私がここに存在したこと

ただ伝えたい
全てを捧げ
最善を尽くしたと
誰かを幸せにしたと
少しはマシな世界にしたと
私が存在したことで

私はここで 生きて 愛した
私はここで 成し遂げた
望んだ全てを
それは想像を超えたこと

証しを残す
誰もがわかるように

私はここで 生きて 愛した
私はここで 成し遂げた

私はここで 生きて 愛した
私はここで 成し遂げた

私は確かにここにいた

0 件のコメント:

杉野宣雄先生とトークショー

花と緑で楽しむアートクラフト展 in 東京2024、国営昭和記念公園 花みどり文化センター(東京都立川市)で開催されています。 素晴らしい作品が並び、大勢のお客さまで賑わい、午前のトークショーが終わりました。 自然の姿のままに乾燥させた花を使い、アート作品に仕上げる花のアート。...